reklama

Mony Lyi

V týchto neľahkých časoch som sa inšpiroval majstrom, ktorého v poézii obdivujem... Zažil podobnú situáciu a tak som sa mohol vžiť do jeho kože, hoci v jeho prípade to bolo oveľa, oveľa horšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mnoho týždňov odvtedy uplynulo:

v kráľovstve Čarovného lesa,

ste možno poznali slečnu pod menom Mony Lyi

čo mala túžbu jedinú-

aby sme ruka v ruke šli.

Ja som bol mládenec a ona dievčina,

v kráľovstve Čarovného lesa,

kde nadovšetko ľúbili sme sa -

ja a Mony Lyi, moja jediná.

A tak začali závidieť mi

neviditeľní nepriatelia tí.

To bol dôvod, že sa odrazu

v kráľovstve Čarovného lesa

zjavil drobný nepriateľ z Wuhanu,

zavrel naše obľúbené miesta,

zahalil jej tvár

a uväznil na míle ďaleko,

mňa i moju milovanú,

uväznil ju do komnaty zavretú,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

preč od kráľovstva Čarovného lesa.

Pre našu lásku a sny

závisťou bdeli padlí anjeli

a iba preto (veď to každý vie 

v kráľovstve Čarovného lesa)

sa také kvapôčky z úst ľudí šírili

a vzali mi Mony Lyi.

No naša láska bola mocnejšia

nad lásky starších než my,

múdrejších, ako sme my.

Démon, vírus z netopierov, či morskej hlbiny

pochmúrny, krutý a zlý,

nemôžu moju dušu oddeliť

od krásnej Mony Lyi:

veď nikdy slnko nezapadá bez toho, aby v ústrety 

nešla mi Mony Lyi,

sotva svitne Orión, či Veľký voz, zjaví sa mi

v nich jasný zrak prekrásnej Mony Lyi

a vždy cez celú hlbokú noc ležím verne po boku

nevesty drahej, svojho života, noc čo noc líham ta

SkryťVypnúť reklamu
reklama

v kráľovstve Čarovného lesa

pod koruny ihličnanov čarovných, predsa.

Jozef Kovalík

Jozef Kovalík

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som neobyčajný chalan z neobyčajného mesta :). Milujem hudbu a čítanie zaujímavých kníh, prechádzky v lese, na biku. Rád leňoším a pozorujem Mesiac a hviezdy. Zoznam autorových rubrík:  PrírodaKnihyPoviedky/ZamysleniaBásneKrimiZážitkyFilmyHudba

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu