reklama

Mony Lyi

V týchto neľahkých časoch som sa inšpiroval majstrom, ktorého v poézii obdivujem... Zažil podobnú situáciu a tak som sa mohol vžiť do jeho kože, hoci v jeho prípade to bolo oveľa, oveľa horšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mnoho týždňov odvtedy uplynulo:

v kráľovstve Čarovného lesa,

ste možno poznali slečnu pod menom Mony Lyi

čo mala túžbu jedinú-

aby sme ruka v ruke šli.

Ja som bol mládenec a ona dievčina,

v kráľovstve Čarovného lesa,

kde nadovšetko ľúbili sme sa -

ja a Mony Lyi, moja jediná.

A tak začali závidieť mi

neviditeľní nepriatelia tí.

To bol dôvod, že sa odrazu

v kráľovstve Čarovného lesa

zjavil drobný nepriateľ z Wuhanu,

zavrel naše obľúbené miesta,

zahalil jej tvár

a uväznil na míle ďaleko,

mňa i moju milovanú,

uväznil ju do komnaty zavretú,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

preč od kráľovstva Čarovného lesa.

Pre našu lásku a sny

závisťou bdeli padlí anjeli

a iba preto (veď to každý vie 

v kráľovstve Čarovného lesa)

sa také kvapôčky z úst ľudí šírili

a vzali mi Mony Lyi.

No naša láska bola mocnejšia

nad lásky starších než my,

múdrejších, ako sme my.

Démon, vírus z netopierov, či morskej hlbiny

pochmúrny, krutý a zlý,

nemôžu moju dušu oddeliť

od krásnej Mony Lyi:

veď nikdy slnko nezapadá bez toho, aby v ústrety 

nešla mi Mony Lyi,

sotva svitne Orión, či Veľký voz, zjaví sa mi

v nich jasný zrak prekrásnej Mony Lyi

a vždy cez celú hlbokú noc ležím verne po boku

nevesty drahej, svojho života, noc čo noc líham ta

SkryťVypnúť reklamu
reklama

v kráľovstve Čarovného lesa

pod koruny ihličnanov čarovných, predsa.

Jozef Kovalík

Jozef Kovalík

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som neobyčajný chalan z neobyčajného mesta :). Milujem hudbu a čítanie zaujímavých kníh, prechádzky v lese, na biku. Rád leňoším a pozorujem Mesiac a hviezdy. Zoznam autorových rubrík:  PrírodaKnihyPoviedky/ZamysleniaBásneKrimiZážitkyFilmyHudba

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu