reklama

Vrakom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cestou idem
Cestou nejdem
Vlakom nejdem
Vrakom idem.

Teda.

Rád by som šiel
Želám si mať krídla včiel.
Ísť do cieľa
Uznajte, nechcem tak veľa.

No jednu smolu mám
Meškanie vždy zmení môj plán.

Viesť mali ma železnice našej republiky
Možem si však staviť do rubriky
20 minút + .

A na stanici tak okopávam obrubníky
Nuž...
Nevadí mi, že teplomer hlási mínus
Som predsa statný muž!

Rýchlo a pohodlne
Tak si tu len pochodujem.
Vďaka vám za dopravu
Radšej budem zaľavu.

No snáď mi uši zaľahnú
Už čoskoro
Keď pán rušňovodič brzdu v stanici zatiahnú.
Hotovo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo ani nie
Akože to viem?
Stávky stúpajú
Vynútia si úvahu.

Vďaka CP
Je to na hlavu celé.

Jozef Kovalík

Jozef Kovalík

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som neobyčajný chalan z neobyčajného mesta :). Milujem hudbu a čítanie zaujímavých kníh, prechádzky v lese, na biku. Rád leňoším a pozorujem Mesiac a hviezdy. Zoznam autorových rubrík:  PrírodaKnihyPoviedky/ZamysleniaBásneKrimiZážitkyFilmyHudba

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu