reklama

Óda na Čarovný les

Keďže momentálne sa nachádzame v štvrtom mesiaci, teda Apríli, ktorý je okrem iného, venovaný lesom, rozhodol som sa, že tomu môjmu, obľúbenému a čarovnému napíšem pár riadkov, pretože si to naozaj zaslúži. Buďme vďační za LES.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Buď pozdravený, priateľ môj

Ty, čos´ verný vždy

tak krásny, vznešený

a bez lži -

pravdivý si... 

 

Hoc' starý, vždy plný síl.

Keď potreboval som radu-

poradil si stále.

Mnohému ma učíš-

vytrvalosť, trpezlivosť - 

vždy ich málo máme.

V objatí tvojom, drahý priateľu,

vždy pocítim nehu,

vždy radosť dodáš mi,

a bôľ môj odstrániš veru.

Rany prikryješ mi tichom

sťa svet uložený v snehu.

 

Tys´ môj lekár, pravda,

keď je toho na mňa veľa -

terapia na teba opäť padla.

 

Chvíle s tebou, brat môj, 

nikdy nie sú márne

Vďaka ti, za vzťah, aký spolu máme.

Vďaka ti za všetky tvoje dary,

mojím želaním je,

nech sa ti darí.

 

Za tvoju pohostinnosť

Vždy ti dlžen budem

buď si však istý,

že pred svetom 

vždy k tebe ujdem.

 

Útočiskom si mi veru

keď sny mi 

nočné mory berú.

Rád s tebou rátam zimy

a dovtedy budem, 

kým neostanem sivý.

 

S mojimi láskami - srnami,

šťastný som veru.

Tam na lúčke s nimi,

v tvojom náručí

odkrývaš mi divy.

 

Krajšieho na svete niet to,

tu veru je môj brloh, moje hniezdo.

 

Keď odeješ sa farbami,

hneď vylepšíš mi nálady.

Vzduchom tvoja vôňa prúdi

áno, takto k sebe lákaš ľudí.

 

Zelenou tešíš môj zrak

vtedy duša moja, sťa orol

Lieta voľne, veru tak.

 

Ďakujem ti, priateľu...

Ďakujem veru, 

Za tvoju lásku, za tvoju dôveru.

V mojom kráľovstve
V mojom kráľovstve (zdroj: Jozef Kovalík)
Jozef Kovalík

Jozef Kovalík

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som neobyčajný chalan z neobyčajného mesta :). Milujem hudbu a čítanie zaujímavých kníh, prechádzky v lese, na biku. Rád leňoším a pozorujem Mesiac a hviezdy. Zoznam autorových rubrík:  PrírodaKnihyPoviedky/ZamysleniaBásneKrimiZážitkyFilmyHudba

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu