reklama

O Tebe, o mne, o nás

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Teba už tu niet

márne hľadám zmysel viet.

Preto teraz verše

poskytnú mi lepší

výhľad ako veže.

Ver, že

bolo to všetko krásne

a skutočné,

vieš, že?

Daždivé dni

pripomínajú mi

chvíle, keď sme my

boli my.

Kvapky sprevádzajú ma

spomienkami mnohými.

Prázdne a zmáčené 

ulice

to musí byť moje

srdce určite.

Obohnané múrmi-

Berlín.

Ver mi

vrátil by som

späť čas

tak veľmi.

Prvé ahoj

nádherný úsmev

a teraz tu sme -

hlava nadol.

Obrázok blogu
(zdroj: Jozef Kovalík)

Tvoje krásne oči

dlhé, nádherné vlasy

bol to zločin

hodný basy.

Svetlo v tme

za zmáčaným sklom

verše napíšem hneď

a som opäť v tom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hľadal som ťa vo

svete tom

prehnitým zlom.

Ty si bola zlom-

ale k lepšiemu

k mne hriešnemu.

Priahol som po

tebe

po tvojej vôni

po tvojej bytosti

proste,

tak teraz verše

vetu po vete proste!

Jozef Kovalík

Jozef Kovalík

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som neobyčajný chalan z neobyčajného mesta :). Milujem hudbu a čítanie zaujímavých kníh, prechádzky v lese, na biku. Rád leňoším a pozorujem Mesiac a hviezdy. Zoznam autorových rubrík:  PrírodaKnihyPoviedky/ZamysleniaBásneKrimiZážitkyFilmyHudba

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu