reklama

Január

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Milión snov

nový krok

do neznáma

s číslom 9 -

náhoda?

To sa nestáva.

Osud.

Prvé kroky v Divočine.

Prvý krát

spolu.

Si pekná, keď si

mimo pri mne.

My dvaja spolu a - 

všetko okolo mizne.

Nebrasca a Norman

na Aljaške cítime sa dobre.

Radosť vystrieda smútok

no máme pevné puto -

slaná voda, ľútosť

vidíš vlk, povedz mu to.

Neviditeľný šál a Čarovný les

spolu je nám bremeno ľahšie niesť.

Vlk Ťa zavedie na tajné miesta

kam sa všetky tie spomienky zmestia?

Vlk a líška

v objatí borovíc

čas beží ako by to bolo nič.

Keď spievaš, si anjel

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tvoja blízkosť ostáva na mne.

Tvoju vôňu zo seba stratiť nechcem

vysyp ju na mňa prosím celé

vrece

jedno, druhé...štvrté.

Podaj mi prosím dlaň

obleč si zelenú košeľu

vyzeráš nádherne v tom veru

a na mňa hnedými očami hľaď

kým sa neroztopí všetok ľad.

Tieto verše vznikli lebo mám

Ťa už 125 dní rád.

Jozef Kovalík

Jozef Kovalík

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som neobyčajný chalan z neobyčajného mesta :). Milujem hudbu a čítanie zaujímavých kníh, prechádzky v lese, na biku. Rád leňoším a pozorujem Mesiac a hviezdy. Zoznam autorových rubrík:  PrírodaKnihyPoviedky/ZamysleniaBásneKrimiZážitkyFilmyHudba

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu