reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Kovalík

Jozef Kovalík

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som neobyčajný chalan z neobyčajného mesta :). Milujem hudbu a čítanie zaujímavých kníh, prechádzky v lese, na biku. Rád leňoším a pozorujem Mesiac a hviezdy. Zoznam autorových rubrík:  PrírodaKnihyPoviedky/ZamysleniaBásneKrimiZážitkyFilmyHudba

reklama

Krimi

Povolaním lovec V. Finále

Jozef Kovalík

Povolaním lovec V. Finále

Dočkali ste sa! V tejto časti sa dozviete všetko, čo ste chceli. Nebudem zdržiavať, hor sa do čítania!

  • 3. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Povolaním lovec IV.

Jozef Kovalík

Povolaním lovec IV.

Štvrté pokračovanie kriminálnej poviedky Povolaním lovec....Pomaličky ale určite sa blížime do finále...

  • 1. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 153x
  • 0
Povolaním lovec III.

Jozef Kovalík

Povolaním lovec III.

Zverejňujem pokračovanie krimi poviedky. Na konci príbehu sú linky na predchádzajúce časti -prvú a druhú. Prajem príjemné čitanie!

  • 29. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 250x
  • 0
POVOLANÍM LOVEC II.

Jozef Kovalík

POVOLANÍM LOVEC II.

Pokračovanie krátkej krimi poviedky. Druhá časť. Prvá časť sa nachádza tu: http://kovalik.blog.sme.sk/c/426840/povolanim-lovec-i.html Prajem príjemné čítanie :)

  • 27. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
POVOLANÍM LOVEC I.

Jozef Kovalík

POVOLANÍM LOVEC I.

Rozhodol som sa s vami podeliť o moju krimi poviedku. Napísal som ju do jednej súťaže. Teraz som sa rozhodol, že ju na mojom blogu publikujem. A urobím to po častiach (2 stranách), aby ste toho naraz nemali veľa :).

  • 25. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu