reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Kovalík

Jozef Kovalík

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som neobyčajný chalan z neobyčajného mesta :). Milujem hudbu a čítanie zaujímavých kníh, prechádzky v lese, na biku. Rád leňoším a pozorujem Mesiac a hviezdy. Zoznam autorových rubrík:  PrírodaKnihyPoviedky/ZamysleniaBásneKrimiZážitkyFilmyHudba

reklama

Knihy

Ako som vycestoval v čase lockdownu na narodeninovú párty

Jozef Kovalík

Politika Ako som vycestoval v čase lockdownu na narodeninovú párty

Na Silvester nám naša vláda darovala krásny novoročný darček v podobe lockdownu a tak sme sa (takmer) všetci ocitli uväznení doma. Toto však nebude žiaden politický blog, tej politiky a korony je, myslím si, už viac než dosť...

  • 20. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 218x
  • 0
Ako som vycestoval v čase lockdownu

Jozef Kovalík

Ako som vycestoval v čase lockdownu

Áno, čítate dobre. V čase keď som bol uzamknutý pod zámkom, sa mi podarilo vycestovať. A nie len tak hocikde, ale rovno do zahraničia – za veľkú mláku.

  • 2. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 370x
  • 0
Bambi a ja

Jozef Kovalík

Bambi a ja

Začal sa tretí mesiac – marec. Čím je špeciálny? Pre nás knihomoľov najmä tým, že je to mesiac knihy. Či už čítate alebo nie, predsa to skúsim.

  • 7. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 192x
  • 0
Ako britva (Jo NesbØ- Nôž – recenzia)

Jozef Kovalík

Ako britva (Jo NesbØ- Nôž – recenzia)

Tohto nórskeho autora čitateľom netreba predstavovať. Preslávil sa svojimi príbehmi o detektívovi Harrym z Osla. Všetkých milovníkov kvalitných severských krimi tento autor potešil svojou ďalšou knihou pod názvom Nôž.

  • 19. jún 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 458x
  • 0
Slnko bez západu (recenzia)

Jozef Kovalík

Slnko bez západu (recenzia)

Keďže je ešte len september a jar je ďaleko za horami, za dolami, alebo lepšie povedané na južnej pologuli, rozhodol som sa, že čakanie na novú Nesbovú knihu si skrátim prečítaním jeho „rýchlovky“ zvanej Polnočné slnko.

  • 17. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 160x
  • 0
reklama
Keď pri čítaní siahnete Až na samé dno (recenzia)

Jozef Kovalík

Keď pri čítaní siahnete Až na samé dno (recenzia)

Ako verný fanúšik Jo Nesba netrpezlivo čakám na knihu, ktorá má vyjsť na jar 2017, aby som sa spolu s Harrym mohol vydať na ďalšie dobrodružstvo.

  • 7. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 390x
  • 0
Spasiteľ

Jozef Kovalík

Spasiteľ

Patrím k čitateľom nórskeho spisovateľa Jo Nesba a jeho sérii detektívok o inšpektorovi Harrym Holem. Po prečítaní  Diablovej hviezdy som neváhal a v knižnici si požičal ďalšiu s názvom Spasiteľ.

  • 15. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 146x
  • 0
Šváby (Recenzia)

Jozef Kovalík

Šváby (Recenzia)

Netopierí muž ešte nestihol zapadnúť prachom, ba priam na ňom ešte nebol žiaden prach, a už sa v tichu tmy vyrojili Šváby. Presne taký názov má kniha od nórskeho autora Jo Nesba.

  • 15. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Netopierí muž (Recenzia)

Jozef Kovalík

Netopierí muž (Recenzia)

Som milovník detektívok. Mojím najobľúbenejším majstrom v tomto remesle je Michael Connelly. Lepšie detektívky ako jeho som ešte nečítal.

  • 30. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Vlčiak Kazan, Barí, Kazanov syn (Recenzia)

Jozef Kovalík

Vlčiak Kazan, Barí, Kazanov syn (Recenzia)

V jedno dopoludnie som dočítal moju obľúbenú detektívku. Poznáte to, ten pocit. Hneď máte chuť čítať ďalšiu knihu. Tak som začal pátrať po ďalších písmenách na čítanie. Prečesal som celé kníhkupectvo, kým som ju konečne objavil.

  • 17. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 802x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu